Sunday, February 27, 2011

Pelangi Petang...

hye sume...
semalam ML dengar lagu pelangi petang...
tetibe ML rase sebak pulak...
sebab nye...
ada kisah disebalik lagu tu...
Lirik lagu tu sangat la tacing T_T...

pelangi petang by sudirman

Kumeniti awan yang kelabu
Kutempuhi lorong yang berliku
Mencari sinar yang menerangi
Kegelapanku

Kupercaya pasti suatu masa
Sang suria kan menyinar jua
Membawa harapan yang menggunung
Bersamanya...

( korus )
Engkau tiba bagaikan pelangi
Tak bercahya namun kau berseri
Tapi cukup menghiburkan
Hati ini

Seharian waktu bersamamu
Tak terasa saat yang berlalu
Bagai pelangi petang kau kan pasti
Pergi jua...

lagu ni mengingatkan saya akan kawan baik saya di plkn...
mimiey namanye...
tiap kali dengar lagu ni mesti saya akan teringat dia...
kalau waktu tu saya ada prob...
mesti senang je air mata ni mengalir...
huhu~
kalau dulu, kalau ada prob, mesti sy akan call dia...
untuk meluahkan semuanya...
tapi skang...
dia pon dah jadi milik orang...
so saya pon tak nak membebankan masalah saya...
semalam (26022011) dalam pukul 12 tengah malam...
saya mendapat satu pesanan ringkas dari nombor yang saya tak kenali...
menyatakan bahawa...
mimiey telah dimasukkan ke dalam wad...
saya mendoakan tiada apa apa yang buruk akan berlaku pada mie...
dan kalau kawankawan nak turut mendoakan pon saya tetap hargai...
semoga senang dia deliver anak dia...
saya menanti berita gembira dari dia...
anak buah laki atau perempuan tak kisah asalkan dia sehat walafiat...
mie...saya tau mie xdapat nak bace blog ni...
tapi saya mendoakan apa yang terbaik untuk awak...
semoga dipermudahkan segala hal...
amiiinnn~


No comments:

Post a Comment