Wednesday, December 29, 2010

Bola...

semangat kesukanan yang amat tinggi wujud dikalangan kawan kawan saya...
yang pasti ada dikalangan anda anda  pon begitu kan???
sebagai rakyat malaysia...
memang tipu la kalau korang tak tahu Malaysia VS Indonesia malam ni...
even tak mengikuti perkembangan bola pon still akan tahu...
melainkan anda seorang yang memang tak mengambil tahu....

sy sejujurnya mengaku yang saya memang tak minat bola..
kire sikit pon tak heran la dengan sukan bola sepak ni...
hahaha~
tp adik bola sepak saya minat iaitu Futsal...
saya sememang nya menCINTAi Futsal beri de mac la... hahaha~
ermmmm...
tp disebabkan kawan rapat saya meminati bola so sometimes saya layan gak bola ni...

kenapa saya tak meminati bola???
al kisah nye begini...
dulu waktu kat umah ada PS a.k.a Play Station...
adik saya suke sangat main game Bola ni... 
menutup peluang saya untuk bermain game masak masak ni... 
hahaha~ tipu saja ok...
menutup peluang saya bermain game kete kegemaran saya R4...
saya pon bertekad... xnak minat bola lagi...
hahaha~ cam budak budak je perangai...
tapi dulu memang budak budak lagi so perangai pon macam budak budak...
ermmm...
sebelum wujudnya perasaan tak suka bola...
saya pernah jugak menyukai sukan ni...
waktu Beckham, Owen, Klose pop dulu dulu... 
xpasti bila yang pasti...
surat khabar memang keluarkan keluaran khas tentang bola...
banyak la gambar Beckh, Owen ngan Klose boleh saya gunting gunting dan tampal dalam loker...
nak tampal kat dalam bilik tak boleh...
malaikat tak masuk...
so sy tampal je dalam loker sy... hahaha~
waktu tu sy meminati sukan bola sepak ni :)
sekarang sy plain je...suka pon tak, tak suka pon tak...
biasa biasa je saya :)

erm...agak agak malaysia menang tak malam ni???

No comments:

Post a Comment