Friday, December 10, 2010

rindu jonnieronnie kami :(

erm...
cam biasalah...
i'm still addict with blog...
hahaha~
kalo boleh everyday nak post...

yang ni sal turtle2 kesayangan sy...
rindu lak kat dorang...
adeyyy~
walopon x selalu mandikan dorang...
tp tetap rindukan dorang...
hahaha~
nama mereka jonnie dan ronnie...


ha ni lah jonnie dan ronnie kesayangan sy :) eh kesayangan kami...
mereka milik mimi dan lulu... :)
jonnie diatas... ronnie yg besar tu :)

dorang skang duk ngan mummy dorang...
mummy dorang adalah Lulu... :)
sy bagi lulu jaga sebab nanti sy nak balik kampung halaman...
so takut x terjaga mereka...
kesian mereka lak nanti... :)
xmakan la nanti mereka...

ape yang spesel nye mereka di hati kami??
haaaa...soxlan cepu gangsa tuu...
sebabnya mereka sgt comel dr segi gelagat nye...
lebih lebih lagi kalo terbalik...
hahaha~
berusaha nak naik semula...
aishhh rindu nye kat mereka... haha~
ermmmm...

tetibe sy terpikir...
bagus jugak jonnieronnie ade dengan Lulu...
boleh jaga Lulu bg pihak sy...
boleh wat Lulu hepi kalo Lulu sedih...
kan Lulu kan :)


video

ni video waktu sy g maha 2010 ari tu...
cam tetau je sy ngah rindukan turtle2 sy...
walopon x dapat jumpe turtle...
sy jumpe penyu... :)

so macam release jugak la rindu kat mereka...
dapat jumpe adik beradik kembar jonnieronnie sy... :)
eh sy lak... jonnieronnie kami... hehe...
erm...
korang pon mesti ade pet masing2 kan :)
mesti paham perasaan sayangnya sy kat mereka :)

adiooosss~

No comments:

Post a Comment